Praktisk information till dig som fått fiber indraget. Så här gör du då fiberkabeln är aktiverad hos dig. Läs mer här..
Så här gör du då fiberkabeln är aktiverad hos dig.
Ta kontakt med någon av Norsjö kommuns tjänsteleverantörer:
Dessa är:
När du ringer någon av dessa tjänsteleverantörer, tala då om följande:
Vad händer sen?
Efter att du har lagt beställningen till vald tjänsteleverantör så lägger tjänsteleverantören en beställning till Tele2, (som är Norsjö kommuns driftoperatör), som ser till att din fiber blir ansluten till internet.
Från beställning till fungerande anslutning till internet tar det normalt 5 arbetsdagar.
Vid frågor kontakta:
Magnus Karlsson, IT-strateg.
Norsjö kommun Växel: 0918-14 000 E-post: info@norsjo.se Org.nr: 21 20 00 - 2858 |
Besöksadress Kommunhuset Storgatan 67 935 81, Norsjö |
Öppettider Måndag-torsdag: 08:00-16:30 Fredag: 08:00-16:00 Lunchstängt: 12.00-13.00 |
Synpunkter på hemsidan Kontakta webbmaster E-post: hemsida@norsjo.se Information om cookies (kakor) |