Gå direkt till textinnehållet
Visa meny

Regler och policy

Här finns Norsjö kommuns upphandlingspolicy och regler som är antagna av kommunfullmäktige eller kommunstyrelsens arbetsutskott.
Inköps- och upphandlingspolicyn innehåller riktlinjer som utöver lag om offentlig upphandling ska tillämpas vid upphandling av varor och tjänster samt byggentreprenader. Offentlig upphandling definieras som de åtgärder som vidtas av en upphandlande myndighet (t ex köp, leasing, hyra eller hyrköp) i syfte att tilldela ett kontrakt eller ingå ett ramavtal avseende varor, tjänster eller byggentreprenader.


Här kan du läsa Norsjö kommuns inköps- och upphandlingspolicy

Senast ändrad 5 maj 2021

Vi och våra partners använder cookies för att förbättra och personalisera din upplevelse, visa annonser baserade på dina intressen och för att mäta och analysera data. Genom att använda vår webbplats och våra tjänster godkänner du att vi använder cookies som beskrivet i vår dataskydds-policy.